Ovettigt

Idag är en ovettig dag. I alla fall hittills. Har massa mail att skicka, men hittar inga mailadresser. Har en lägenhet att städa men får inte igång dammsugaren. Har tänder att vara rädd om men kan inte sluta snusa. Typ så. Om några timmar ska jag hämta Flis och då ska vi iväg på ett möte. Där blir det i alla fall någonting vettigt.

Denna vecka väntar två Stockholmsbesök. På torsdag, dit och jobba. Och på lördag, dit med Flis för en rolig dag. Detta bestämde jag just. Jag saknar verkligen Stockholm, på alla sätt och vis. Skulle vilja flytta dit igen, nån gång. Och så är det ju staden där Flis blev till! Därför gillar jag den lite extra.

Jag ska nog fortsätta vara lite ovettig. Tvätta håret kanske. Ja det ska jag göra. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0