Bryter regler

Jag har en sträng regel att alltid gå och lägga mig senast 22:30. Den bryter jag ofta. Även ikväll. En annan regel är att alltid borsta tänderna. Ikväll slängde Flisan min sista tandborste i toaletten. Därav vägrar jag att borsta tänderna. Jag sitter alltså här och bryter regler. Vilken gangster jag är.

Jag har inte mycket mer att säga om livet just nu, än att det är fint. När tröttheten höll på att ta kol på mig fick jag tips om rosenrottabletter. O jävlar vad pigg jag varit sen dess. Kombinationen med att jag lägger mig sent och Flisan ofta sover dåligt på nätterna är ingen höjdare, men rosenrot saved our lifes!

Annars är jag just nu: Rödhårig med för lång brun utväxt, ganska mycket pank, överväldigad av våren, stolt vänster och ibland lite för "pussig" enligt min dotter. Hon blir sur då, när jag attackerar henne med mina pussar och säger "Aj aj" argt med sin vackra lilla stämma. Älskade FLIS!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0