Natt

Det finns tusen saker i världen jag vill blogga om. Men jag kommer mig inte för. Kanske är det för att jag snusat alldeles för mycket idag. Eller så är det för att datorn låter konstigt. Eller för att Flisans djupa sömnandetag lockar mig att sova jag med. Kanske är det så att jag är tråkig och inte har något att skriva om.

Jag får alltså snusa mindre, köpa ny dator, flytta in Flisan till sin säng och bli roligare.

Men det kan jag inte, för jag älskar snus. Jag har inga pengar till att köpa en ny dator. Flisan är för mysig på morgonen för att hon ska få bo i sitt rum. Och jag orkar inte vara roligare. För jag är trött.

Nu blev det ju ett inägg i alla fall. Ett konstigt. Och tråkigt.

Godnatt/ Tråkmamman

Här är i alla fall en rolig bild från när Plura med band var barnvakt till Flisan. De är det en gång i veckan. Så coola är vi. Eller inte. Vi stod i kö i en halvtimma för detta kort.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Glad midsommar på er två!

2012-06-22 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0