Flistalk 05:37

Flis - Jag ska bada NU!
Jag - NEJ! Du ska sova. När du blir gammal får du bada vid den här tiden, men inte så länge jag är din förmyndare!
Flis - När jag blir gammal ska jag alltid vara i badkaret. Och äta sempergröt HELA TIDEN.
Jag - Kul liv. Gör så du.
Flis - Kan vi inte gå upp nu?
Jag - Snälla, kan vi inte sova lite till? Klockan är inte ens i närheten av normal tid att gå upp.
Flis - Men sätt på en rolig film då! Så sover du. Och jag kollar.
Jag - Men du brukar ju börja skrika så fort jag blundar?
Flis - Inte idag. Jag lovar på heder och samvete.
Jag - Okej, jag sätter på Spöket Laban
Flis - Näää, den är ju för ettåringar!
Jag - Du är ettåring...
Flis - Hallå! femton och en halv månad, snarare. Då vill man se typ "Walking dead" och "Det sjunde inseglet"


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, de här samtalen är så härliga!

2012-06-16 @ 13:56:57
URL: http://underthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0