Själv i soffan

Min pappa har övertalat mig att han ska få passa Flis en eller två timmar varje onsdag. Jag sa att jag inte behövde någon passning på onsdagar men föreslog istället att vi alla tre kunde hitta på något på onsdagar. Det ville inte pappa. "Hon är så rolig när vi är själva" sa han och trodde nog att jag skulle bli lite sur över att jag inte fick vara med. Det blev jag såklart inte. Jag vet att jag hade väldigt kul med min pappa när jag var liten, så det känns bara kul att de två bygger en fin relation.

Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra av min lediga tid. När hon är hos Erling har jag alltid hundra saker att göra och betar av alla studier, möten och jobb. Alles done, så att jag ska slippa fixa en massa när Flis kommer tillbaka. Allt för veckan är redan gjort och jag har inga nämndpapper att läsa igenom, så därför tänkte jag ta mig en löptur till sörbyängen. Se om Flis och min far är klara. Är de inte det får jag nog vänta i förrådet.

Annars idag, så har jag stalkat posten.se och deras kundservice. Har ringt fem ggr för att se om vagnen skickats och vart den befinner sig. Den femte gången jag ringde fick jag reda på att den skickats och var på väg från Göteborg. Så den kanske kommer imorgon. Vill ha den NU NU NU! Den här otåligheten som alltid infinner sig i mig när jag väntar på något, den har överförts till Flis som får raseriutbrott om något tar längre än en sekund än vad hon tänkt sig. Jag får inga raseriutbrott men kan stå och hoppvänta, kvida och tänka "LÅT DET SKE" likt en mirakelsnubbe. Flis och jag dissar utrycket "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"

Och det var allt från mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Popcorn79

Ni kan väl ta en sväng förbi mig nån dag om ni har tråkigt? =)

2012-04-25 @ 18:51:58
URL: http://popcorn79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0