Icke mammaledig

Nu har Flisan gett sig av till öppna förskolan med pappa. Första dagen som ickemammaledig. Hon kommer tillbaka hit vid sex och tills dess ska jag ha hunnit med storstädning, storhandling, utbildning med partiet och köpa världens coolaste overoll på myrorna. Och varannan timma pumpa ur brösten. Haha förlåt att jag alltid skriver om bröst och urpumpning. Jag tycker bara det är så festligt och skrattar varje gång jag "koar" mig. Såg en film för ett tag sen där en man sa "Hon var ju sexig och så förut, men har du sett henne med den där pumpen? Fan, min morsa är ju hetare nu" HAHA! Ja, det är verkligen inte sexigt. Men vem har sagt att jag ska vara det? Jag ska vara ko.

Nu är det ju meningen att jag ska jobba på torsdagar och fredagar framöver, men hittills har ingen hört av sig så jag går obetald. Suger lite eftersom jag redan lever på ett minimalisk summa. Jobba två dagar i veckan skulle verkligen sitta fint. Får hoppas på något imorgon.

Jaha. Kanske gå ut lite då?
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0