Flistalk

Flisan - Jävlad i min låda vad fullt det är i blöjan
Jag - Svär inte!
Flisan - Men vad ska man göra för att få sin blöja bytt här då?
Jag - Vi gör det nu. Så, upp med benen
Flisan - Haha, du ser rolig ut underifrån!
Jag - Ja tack, det var ju snällt.
Flisan - Men rolig på ett bra sätt, mamma
Jag - Vad bra!
Flisan - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag - Vad är det?!
Flisan - INTE DEN BLÖJAN! JAG HATAR DOM!
Jag - Men upandgo-blöjorna är slut, vi får ta dehär.
Flisan - Nej, nu sticker vi till Ekershallen och köper nya! Ögonaböj!
Jag - Men tempo ligger ju närmare!
Flisan - Men det är så dyrt på Tempo!
Jag - Hur sjutton kan du veta det?
Flisan - Det är väl bara att kolla på prislapparna och jämföra.
Jag - Jag visste inte att du var bra på matte?
Flisan - Men det är jag. Inte du. Du är b. Eller nej, du läste ju inte ens matte b.
Jag - ....
Flisan - BURNED!
Jag - Nu blir det inga nya blöjor!
Flisan - Nej, vi kan räkna matte istället. Jag kan lära dig!

















Kommentarer
Postat av: Jossie

Här kör vi med de billigaste blöjor vi kan hitta. De är toppen enligt oss ;)

2011-09-11 @ 09:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0