Inget för världen

Idag är jag inte mycket för världen. Därför spenderar jag den i sängen med dator, ipren och, sparris och vitkål. Kanske inte det mest goda att tugga på men man tager vad man haver i kylskåpet. För någon kvart sen när jag hörde brevbäraren utanför, bad jag tyst för mig själv, "Snälla snälla brevgud, låt det komma ner en marabou i brevinkastet" Jag blev icke bönhörd utan fick nöja mig med elräkningar och en 8månadersgrötspåse från Semper.

Flis är hos Pappa idag och då ska ju jag egentligen göra det som jag aldrig gör annars. Jobba, tvätta, städa och andra nödvändigheter. Men istället ligger jag ju som skrivet här, i sängen. Med en huvudvärk som stör och med en trött kropp. Inte så jättefarligt och inte alldeles för obehagligt, men tillräckligt för att inte orka något alls. Sträcker mig till att blogga, kolla på serier och äta sparris, ja.

Nu såg jag att Gaddafi är gripen. Ska läsa om det.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0