Tisdag

O här halvligger jag i en obekväm ställning, en tisdagskväll framför datorn. En snarkande flisgris har jag bredvid mig, fint det.

Bra dag idag. Ett positivt möte och sedan en playdate med mammor och bebisar i hjärsta. Det är så trevligt att träffas med de nu stora bebisarna. Bebisarna som endast låg halvfärdiga i magen när vi började ses på våra gravidfikor. Nu förtiden går det väldigt vilt till eftersom att alla blir mer och mer rörliga, bebisarna alltså. Flisan blir väldigt exalterad när hon är med andra bebisar och idag blev det antagligen lite för mycket för henne. Först slängde hon sig fram mot en kant och började blöda på läppen. Senare välte hon sig själv och slog i huvudet mot ett stengolv. Först blev jag lite orolig eftersom hon blev så väldigt ledsen, tänkte eventuellt åka in och kolla henne men efter en stunds tupplur verkade hon okej, då med en ståtlig bula.

Tyvärr kan jag inte skriva mer nu. Jag har reklamjingeln "Vet ni vad det bästa är? - Leksaker från BR" i huvudet. Den går om och om igen och har gjort det i snart en timma. Jag blir yr. HATAR DEN! Ska anmäla den för olaga intrång - i huvudet. Och aldrig handla där. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0