Sämst

Hur det kommer sig att jag ALLTID hamnar framför datorn hela kvällen den dagen i veckan Flisan sover hos Erling, det vet jag inte. Jag planerar kvällen mentalt i huvudet. Lång dusch, bra film, läsa bok och njuta lite av tystnaden. Men så blir den aldrig av, kvällen som jag planerat. Jag fastnar på facebook, familjeliv, Mailen och alla dessa tidstjuvar till sajter. Ska nog ringa och höra med min internetleverantör om de kan stänga av mitt internet varje torsdag.

(Och nu är jag ju medveten, fullt medveten, om att jag har en halvtimma kvar på detta dygn, och ändå sitter jag här)

Nej. Jag tar nu en snusjävel, en bok och tappar upp en bad. Trevlig torsdagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0