Så tycker jag

Hej alla stora vuxna människor. Såhär tycker jag att det ska vara: - Min mamma ska aldrig äta. Bara stoppa in sin mat i MIN mun. - Min mamma ska inte få ha hela strumpbyxor. De ska jag få riva sönder. - Min mamma ska inte använda smink. Så jag tar det ur hennes väska och slänger i toaletten. - Min mamma ska älska att leka med mig klockan 04 varje natt. - Min mamma ska få betala dyra pengar till en kiropraktor om några år. Jag tar mig nämligen rätten att kräva att bli buren väldigt ofta. - Min mamma ska ge fan i att sätta på mig kläder. - Min mamma ska endast prata med mig och inte någon annan. Ja, det var nog allt. Påminn gärna min mamma om dessa grejer, så att hon följer de noga. Annars blir det inte kul, faktiskt riktigt okul. Ha det bra! /Felicia Roza Vilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0