Mindre trevlig dag

En mindre trevlig dag detta. Kaos, jävlig smärta och doktor. Men för att bespara er just detta mindre trevliga, så stannar vi där. Dagen är över och kvällen är bättre. En sovande bebis och två avsnitt schulman show är vad som står på tapeten nu, snart.

Nu kanske vi har en lägenhet på g. Inget är klart men det ser ljust ut! Jäkligt mycket större och bara några hundringar dyrare än min nuvarande. När jag var liten trodde jag benhårt på detta med att hålla tummarna stenhårt. Fattade inte att det mer var en grej man sa. Det sitter kvar i huvudet än, att det boktavligt talat fungerar, så mina båda tummar är snart helt sönder, så hårt trycker jag. Hoppas hoppas!

Vidare längtar jag till Tenneriffa. Den 1 Januari bär det av dit och det är ju inte allt för långt kvar. Det ska bli kul att resa med Flisan som då kommer vara 10 månader, förmodligen lika vild och busig som nu. Hoppas lite att hon väntar med att lära sig gå tills efter vi kommit hem, annars får man väl kuta efter henne mest hela tiden. På resan medföljer alltså Flisan, jag, Petter, Erling, mamma och pappa. Mamma hoppas på sol. Jag hoppas på ljummet och regn. När jag säger det till mamma kollar hon på mig, sin enda dotter, säger något i stil med "Du är lite knäpp, men så får inte mammor säga så jag säger det inte" Vi har väldigt olika väderideal, mamma och jag.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0