Kväll och en jävlig sådan

Jag sitter nu här och ryker av ilska. Återigen på mina grannar. De som bor vägg i vägg med mig spelar metal på högsta volym. Det vibrerar i hela sängen och det är fanimig outhärdligt. Visste inte att man kunde spela så hög musik, jag skojar inte! Jag må låta som en gnällkärring men FyfaaaAN vad jag är trött på det här. När Flisan hade vaknat av det fem gånger under en halvtimma tog jag upp henne, gick ut och ringde på. Knackade och bankade. Men ingen öppnar, såklart, musiken är för hög för att de ens skulle höra om jag skrek "DRA ÅT HELVETE DUMGRANNAR" i deras öra. Yes, I'm pissed.

Detta blev ett dåligt slut på en fredag som varit bra. Har krypit med Flisan på golvet i två timmar, ätit ägg och kollat på Emil i Lönneberga på youtube. Intalar mig själv att Flisan gillar det men jag kryper till korset och erkänner att det egentligen är jag som gillar det. Inget fel med det. Det är ju bra att vänja sig för jag misstänker att Flisan kommer bli som Emil. Ska börja snickra på en bysse inom en snar framtid.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ida

Du vet väl att du kan ringa polisen om grannarna stör på det där viset och om hyresvärden inte har nåt avtal med Securitas. Nr 11414.

Kram!

2011-10-15 @ 02:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0