Jojojo67

I ca ett år har jag fått mail från en singelsajt. Ca 3 mail/vecka. Eftersom jag är rätt nöjd med att vara singel är jag inte medlem på någon singelsajt och därför har dessa mail inte berört mitt intresse. Men så igår när jag slängde ett hastigt öga på rubriken till ett nyinkommet mail från singelsajten, såg jag att det stod "Du har 45 olästa meddelanden" Jag blev lite nyfiken och istället för att klicka iväg mailet till skräppost i vanlig ordning så öppnade jag det. Då ser jag att jag tydligen har en profil på denna singelsajt där jag heter Jojojo67 och jag har 45 olästa meddelanden OCH vill jag, kan jag klicka på en direktlänk till min profil. Ja, det vill ja ju såklart göra. Jag gör det och hittar "min" profil. En kvinna född 1967, heter Johanna Kroon och söker efter män i 35-50års ålder. Snygg bild, kul beskrivning och som sagt, 45 olästa meddelanden.

Varför denna Johanna lämnat min mailadress till denna sajt är ju en annan fråga, kanske gjorde hon fel, eller kanske har singelsajten gjort någe knas. Eftersom jag är en hederlig människa för det mesta så läste jag inte Johannas meddelanden. Hade jag varit singel och sökandes efter män i 35-50års åldern hade jag kanske gjort det, det medger jag, men så är ju inte fallet.

Nu har jag i alla fall mailat singelsajten och sagt att jag är fel person för dom att skicka dessa mail till. Hoppas ändå de får tag i den riktiga Johanna så att hon får läsa alla sina meddelanden. Och att hon hittar sin man. Jag håller tummarna. Hon och jag har ju samma namn och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0