Fortfarande inget jävla

Eftersom jag är allergisk mot textrader som sitter ihop då den inte ska, blir det inga inlägg. Jag förstår inte grejen. Andra blogg.se-bloggar har inte problemet och hur jag än gör så fungerar det inte. Får maila någon. Men vem skulle bryr sig egentligen? Jag tillför ju inte blogg.se något mer än att systemet blir liiiite segare. Kanske har jag blivit "utsatt" för detta då de behöver bloggar som lägger ner. "Om vi stänger av styckeindelningar på några bloggar, ledsnar de nog och slutar", så tänker blogg.se:arna. Dom jävlarna. Får skriva sådana här korta inlägg då, där styckeindelningar inte krävs. Allergisk som sagt. Jag får bölder på halsen om jag ska skriva inkorrekt. Svåra blödande bölder.

Kommentarer
Postat av: Maria

Prova att gå in i htmlredigeraren och skriva in styckesindelningar manuellt. Det har funkat för mig...

2011-10-09 @ 08:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0