Flistalk

Flisan - (sjunger) Flisan är bäst och mamma luktar häst lalala Jag - Har du kommit på den själv? Flisan - Japp! Helt själv! Jag - Okej, vad duktig du är. Flisan - Vill du höra flera? Jag - Okej... Flisan - Mamma är en tant mamma är en fjant hejhoppfallerallanlej mamma är en dant. Jag - Vad betyder Dant? Flisan - Facklig term. Orkar inte förklara! Jag - Sure. Okej, men varför handlar alla sångerna om att jag luktar äckligt och är tant, fjant och eh, dant? Flisan - Jag är en retsticka helt enkelt. Jag - Ja, jag märker det. Flisan - Hehe Jag - Vad säger du om att börja sova hela nätterna? Flisan - Inga kommentarer. Jag - Men varför varför varför vill du börja leka vid klockan tre på natten? Flisan - Okej, ska erkänna en sak. Egentligen vill jag fortsätta sova men det är alltid så roligt när du börjar svära "vart fan e nappen" för dig själv och sedan tända lampan för att hitta den under kudden, där jag gömt den. Kan helt enkelt inte hålla mig från att göra detta. Jag - Men det är ju bara taskigt! Flisan - Det är du som uppfostrar mig så att eeeh, jag har ingen skuld i detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0