Flistalk

Jag - Felicia, vad är dina tankar om världen?
Flisan - Jag har lite olika teorier om hur jag tycker den ska fungera.
Jag - Ojdå, berätta!
Flisan - Njae, behåller nog det för mig själv ett tag. Men jag har några frågor.
Jag - Ja?
Flisan - När kommer jag sluta att vara bebis?
Jag - Om några månader, då blir du småbarn istället.
Flisan - Okej, småbarn, det låter kul! Vad blir du då?
Jag - Eh, jag är fortfarande samma, vuxen.
Flisan - HAH! Vuxen! Du är väl inte vuxen.
Jag - Nehe? Vad är jag då?
Flisan - Storbarn typ, eller kanske ungdom.
Jag - Ja, ungom om du så vill.
Flisan - Och när jag är ungdom, då är du kärringjävel.
Jag - Vem har lärt dig säga så?
Flisan - Du.
Jag - Nej, så säger aldrig jag. När skulle jag sagt så?
Flisan - Idag, när du lagt på luren efter att ha bråkat med försäkringskassan, då sa du "kärringjävel" för dig själv. Du trodde att jag sov då, men jag sov räv och lyssnade på allt.
Jag - Hehe, ja okej, men man får inte säga så. Det var dumt av mig. Jag blev bara irriterad.
Flisan - Ja se dagens ungdomar.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskar sådana här inläggen!! Hahaha!!



Söt bild på Felicia!

2011-10-25 @ 16:45:55
Postat av: Sara

Haha jag tycker era samtal är så roliga att läsa om :) Söt-flisan har blivit stor ser oxå !

2011-10-25 @ 17:05:25
URL: http://lovebysara.devote.se
Postat av: Jessica

HAHA älskar din blogg och älskar dessa samtal med Felicia :D

2011-11-03 @ 21:47:37
URL: http://www.boknummer2.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0