Casper!!!!!!

Ikväll är vi väldigt glada för nu är Casper född. Grattis Cajsa och Fedja! Av fotot att döma såg Casper extremt söt ut och det tror jag han är i verkligheten också, längtar tills jag får träffa honom! Ska bli otroligt kul att vara mammaledig tillsammans med Cajsa så vi får lära känna lillen. Ser att mina två senaste inlägg är väldigt röriga. Vet inte om blogg.se har tagit bort styckeindelningar eller vad det är frågan om. Hur många mellanrader jag än gör, så hamnar allt ihopskrivet. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Blogg.se gör så för mig också. Klumpar ihop allt, eller bara tar bort en del av radbytena. Men det funkar om jag trycker enter en massa gånger !

2011-10-06 @ 10:07:16
URL: http://melanye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0