- bla bla bla

- Jag bakade bröd idag. Mixern började ryka och bunken med ägg for i golvet. - Jag råkade trycka på en spak på nya sulkyn så att den veks ihop. Flisan satt i. Hon blev jävligt arg. - Flisan säger endast "pappa pappa" till mig numera. - Fick höra att i Norrland är "Flisan" ett slang för det kvinnliga könsorganet. Känns lite mindre kul att fortsätta kalla henne det nu. Men jag kan inte sluta. - Diskuterade genus med en kristdemokrat igår. Denne tyckte genus var skit och sa till mig "Du är ju lite dum i huvudet" - Imorgon tar Cilla ett närmare kliv mot tantheten. Hon blir 21. OCH, kommer hem från Skåne på fredag. Hurrrraaa! - Drömde förra natten att jag fick trillingar som jag döpte till Fe,li och Cia. Tur för de barnen att de bara fanns i en dröm. - Imorgon klockan 07:00 har vi tvättid. Har lättare ångest inför detta. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0