4 år och 9 månader

"Välkommen till försäkringskassan. Du har plats nummer en miljard i kön. Din beräknade kötid är 4 år och 9 månader" Exakt så säger försäkringskassan varenda gång man ringer. Sedan när man väntat i 4 år och 9 månader och får prata med telefonist, så är telofonisten megadum i huvudet.

Imorgon ska jag träffa Bestemalen och Lejon. Lejon har bett att få bli Gudlejon åt min dotter. Bestemalen ville vara Gudpajas. Då varken jag eller Erling är kristna så blir inget dop eller så, men det är ju alltid roligt att få vara något åt någon.  Och att sätta Gud framför är ju lite roligt, erkänn! Kommer ni på något ni känner er manade att vara något åt Felicia, så säg till! Det blir ingen cermoni eller något, bara lie skoj. Dock vill jag godkänna era förslag. Tex om du vill vara Gudfågel så är blir det nej på en gång. Jag tycker inte om fåglar och vill inte lura i henne att fåglar är något vidare positivt. Helst inga Gudkatter heller.

Jag kan inte komma över att det här är SÅ JÄVLA KUL. Jag skriker. Jag dör. Jag kommer bli vräkt.
BERTIL FALUKORV JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Emma

Här tänkte jag skriva en kommentar om att du måste ta och kolla på Karolin ramlar av Trigger på YouTube, men då var det videoklippet borttaget. Jag är i stor sorg ikväll.

2011-03-24 @ 21:37:08
Postat av: Elsa

Jag ansöker som gudomjording.

Vad det innebär vet jag inte, men det kanske är lika bra.

2011-03-25 @ 06:03:06
URL: http://joelsas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skojar du Emma? Det klippet är ju min överlevnadskälla. HELVETE! Jag hoppas det är ett skämt =(



Elsa, du får vara det!

2011-03-25 @ 10:16:53
Postat av: Bestemalen

Hahahahahahahahhaha! Gudhäst får inte heller vara tillåtet. Flis måste lära sig att hästar är onda. Och jag ville ju vara bara Gud i hennes liv! Fast pajas kan ju bara bli roligt i och för sig..

2011-03-25 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0