Smartare med åren.. nja?

Det sägs ju att ju längre man lever, desto klokare blir man. Att man med sina erfarenheter och minnen blir snäppet visare. Fram tills nu har jag trott på det. Nu står det hela klart att det är tvärtom. Jag är helt säker på att Felicia just nu är på sin topp i intelligens. Hon vet precis hur hon ska göra för att få full uppmärksamhet, hon har det hela väldigt uträknat för sig. Hon sover, jag går till datorn = Skrik. Hon sover, jag somnar = Skrik. Hon sover, jag ska på toa = Skrik. Jag lämnar henne till Erling för att sova = Skrik om mat. Detta är anledningarna till att jag tror att Felicia är på sin topp nu. Så otroligt smart att hon bara kan bli dummare ju äldre hon blir. Kanske gäller det bara henne, andra kanske fortfarande blir smartare med åren. Nja, Det måste gälla Maud Olofsson också, hon blir också bara dummare med åren. Felicia och Maud är undantagen. Attans att min dotter skulle ha en likhet med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0