Roliga saker

- Det är vår ute

- Jag är vaken hela nätterna och hela dagarna

- 3 dagar efter förlossningen hade jag gått ner 14 kg

- Jag älskar Felicia mer sen hon började använda napp

- Jag har en rolig hängmage

- Erik Saade?

- Den ångesten jag känner varenda gång jag ska kissa kan nog jämföras med dödsstraffsångest. Det gör så ont att jag nästan hellre skulle vilja ha dödsstraff

- Smsa Bestemalen sent på nätterna och fråga "Hej. Vad gör du?" bara för att väcka henne

- Sova

- Min gång. Den ser inte normal ut alls.


Allt är så jävla mycket bätte nu! Det börjar falla på plats i huvudet, hela alltet. Snart ska det vara smärtfritt att leva och snart så börjar Felicia fatta vad som är natt och vad som är dag (önskedröm) Nu ska jag gå och tejpa fast nappen runt munnen igen. Godnatt, godmorgon?

(Självklart tejpar jag inte nappen runt munnen. Jag limmar)


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Känner igen mig på punkterna 1, 2, 3 & 5 hehe ;)

2011-03-13 @ 13:18:21
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Malin Hansson

Johanna du söta, grattis än en gång.

Jag har en dag över och städar gärna din lägenhet så du slipper tänka på det. Sånt onödigt kan vi andra ta hand om. Hör jätte gärna av dig.

Jag gör det gärna om det känns okey med dig.



Kramar

2011-03-15 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0