Ringde ett samtal...

Tv3 - Ja Hej det var Tv3
Jag - Ja hej! Jag heter Johanna och jag har en fråga angående erat program Biggest loser.
Tv3 - Ja, det är bara att fråga på.
Jag - Jo alltså, kan man föranmäla någon till en säsong om sisådären 20 år?
Tv3 - Eh.. nu förstår jag inte riktigt?
Jag - Jo alltså. Jag fick barn för några dagar sen. En jättesöt liten sak. Grejen är att hon äter dygnet runt. Till och med i sömnen äter hon. Så förmodligen kommer hon bli perfekt för framtidens Biggest loser. Karismatisk är hon också, passar för tv.
Tv3 - Hm alltså jag vet inte...
Jag - Man kan väl vinna pengar i det programmet? Tänkte att det är lika bra att säkra pensionen hehehe!
Tv3: Tystnad, klick.


 


Kommentarer
Postat av: Maria

dör av skratt snälla säg att det är på riktigt, att du faktiskt ringde det där samtalet ?! HAHAHHAHAHHHAHHAHAHHAHHAHAHhA

2011-03-13 @ 08:44:25
URL: http://melanye.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha tyvärr var det inte jättesant. Men har funderat på't!

2011-03-13 @ 12:11:34
Postat av: -hahahaha

HAHAHAHA

2011-03-14 @ 09:10:57
Postat av: Linn

Hahaha.. Du är fantastisk på att skriva.. Kan bara inte sluta skratta efter att ha läst. Sluta aldrig blogga, tror inte ja kommer kunna leva utan den :P.... hehehe

2011-03-15 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0