Morgon

Nej, det blev ingen sömn inatt. Dock kan jag inte skylla det på Felicia. Hon sov. Men hon lät samtidigt och när hon låter får jag för mig att det är ett "nu slutar jag andas" - läte, så en gång i minuten, hela natten tänder jag lampan för att kolla. Sämst.

Bestemalen har smsat hela morgonen. Hon har deppresion. Hon vill dö. Hon vill försvinna. Allt på grund av det väder som åter hälsat på. Hela vintern har jag i smyg njutit lite av kylan. Som gravid var jag kokhet vart jag än befann mig och därför passade vädret mig bra. Nu står jag i bestånd att hålla med Bestemalen. Kanske är jag inte lika ledsen som hon, men nästintill. Varför? Det är ju vår... Det ska börja komma blommor och bin nu (haha) (Det var inte jättekul, men lite) Jaja, jag ska inte sitta här och väderblogga, det är så ointressant och tråkigt.

Så mycket mer har jag inte att skriva nu. Nu ropar Felicia att hon vill ha uppmärksamhet.
"Mamma kan jag få uppmärksamhet?", så ropar hon.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Skickar styrkekramar från en läsare som starkt funderar på att skicka in din blogg till ett bokförlag, hysteriskt bra!

2011-03-18 @ 11:55:03
Postat av: Karolina

Vilken kvinna du är! Jag är så stolt över dig! Jag vet hur trött man är i början. Och även om det känns som man aldrig mer ska får sova så kommer det bli bättre, det lovar jag!



Puss

2011-03-18 @ 14:54:58
URL: http://kolthoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Semsteväder, ska du ha spö? Semstesnöö, vill du dö? Bestevååår, ge mig tööööö

2011-03-19 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0