Lyckodag

Can't describe my happyness! På fredag är det 1 april. Det är den bästa dagen i världen. Jag är alltid i topp form då och alla, exakt alla, blir lurade av mig. FYFAN vad jag är taggad. Eftersom Flisan ännu inte kan läsa kan jag avslöja vad jag ska lura henne med. Jag ska hälla oboy i en nappflaska och när hon tror att hon ska få tutte får hon oboy istället! Ägd bebis! Haha nää, så ska jag inte göra men kanske kan jag lura henne att dag är dag och natt är natt. WinWin-situation då i sådana fall.

Jag sjunger "FÖRSTA APRIL TJALALALALA FÖRSTA APRIL TJALALALALALA"
(Nästan lika dåligt rytmiskt som när rövknölarna i Sverigedemokraterna sjöng "Jimmie Åkesson TJALALALALA)

Idag klarade Flis av sitt första doktorsbesök. Hon skrek ingenting och tyckte att det var jättekul när doktorn klämde och kände. Eller...? Försmak på 1 april. Hon var monsterarg. Skrek, fräste och klöste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0