Fredagsmorgon i punktform

- Hur mycket jag än försöker kan jag inte gilla Malou Von Sivers. Hon pratar 2009 när andra pratar 2011

- Jag glömde att jag hade bebis och blev jättechockad när jag vaknade av skrik klockan 05

- "Spy i soffan och ha det bra, ligga lite och fundera"

- Är det vårväder ute även idag?

- Nej fan, Malou. Jag fattar inte grejen med henne.

- Felicia har börjat le ultrastort när man säger "HEY FLISAN HEEEY" med väldigt gäll röst. Jag blir löjligt glad då.

- Bestemalen dricker öl, NU! Hon har tentafest med sig själv. ????

-
Om det finns någon jag inte tycker om, kan det få vara GudMalou åt Felicia.

Trevlig fredag önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: Bestemalen

jag gråter åt Gudmalou HAHAHAHAHAHAAAAAAAA. jag tycker alla katter, fåglar och hästar är Gudmalou

2011-03-25 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0