Bättre

Mirakulöst nog mår jag 100 gånger bättre nu än för bara några timmar sedan. Huvudvärken är kvar men är mycket piggare. Satt och böla framför "En unge i minuten" och fattade inte att det bara var 3,5 veckor sedan förlossningen. Samtidigt som jag bölade och har Flis vid tutten så hade jag hårfärg i håret. Jag håller nämligen på att försöka få bort mitt mörka hår. Som vanligt är jag taskig mot mitt hår och häller i massa blekmedel, sämst jag vet, men jag orkar inte med hela frisörproceduren. Frisörer säger alltid "Oj vad slitet" och skakar på huvudet. Suck. Nu är håret gult och oranget. Mycket fult men jag får se ut så ett tag helt enkelt. Nu kollar på "Ballar av stål" och dagens program är lite av en besvikelse. När sässongstarten av "Ballar av stål" gick av stapeln låg vi på BB. Jag satt uppe och kollade för att Flis inte ville sova. Då skrek jag av skratt. Det gör jag inte ikväll.

Den här dagen har varit rätt kass. Imorgon, nya tag!
Godnatt. Eller, Who am I kidding? Godmorgon för mig. Men godnatt till er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0