Äntligen här!

Då var nya datorn här. Den är fin. Nästan lite för lyxig för en lite halvtaskigt klädd, ständigt bröstmjölkstinkande bebismamma. Men nu står den här framför mig och jag känner mig lite löjligt förväntansfull. Som om jag och datorn kan bli riktigt fina vänner. Eller varför inte gifta oss. Skulle inte förvåna mig om det inom 20 år står på löpsedlarna "Så fick äntligen Mialisa sin äkta dator", och så en bild där Mialisa ömt kysser datorn. Jaja, nog om det. Ny dator, ny vän.

Flisan är frisk nu. Vi lever på som vanligt igen. Hon har börjat med ett nytt slags skrik som är så gällt och pipigt att man får dåndimpen efter några sekunder. Hon själv verkar gilla det nya ljudet väldigt mycket för hon skrattar efter varje skrik. Lustig brud. Jag träffade en gammal bekant som läser bloggen och när hon fick se Flisan blev hon lite chockad. Hon sa att eftersom hon "Känner oss" mest via bloggen så tänker hon att Flisan är en bebis som kan prata på riktigt och att hon skulle kunna göra roundhousekick, som jag skrev om någongång. Om det är någon mer som missförstått situationen så kan jag berätta att Flisan är en helt vanlig bebis som gör det bebisar gör.  Hon kan heller inte medvetet göra en roundhouse. Så där ja, inga fler missförstånd. Sen att hon är världens sötaste, det har ni inte missförstått. Ellerhur?

Bestemalen och Cilla är i Grekland. Bestemalen smsade och berättade att några tyskar hade hälsat på dom. Bestemalen hade svarat "Heil" varpå Cilla hade puttat henne hårt i sidan. Enligt Bestemalen så hade hon för stunden helt glömt bort hitlerhälsningen och tänkt att det var så man sa hej på tyska. Ska vi tro på hennes försvar? Jag har inte bestämt mig än.

Slutar jag inte sitta vid datorn nu kommer jag sitta hela natten. Flisan brukar vakna klockan 02 och vilja ha mat, så innan det är det skönt att ha sovit lite. Tänkte bara lägga ut lite bilder från den senaste tiden. Varsågoda.


Sötaste damen i vår stad


Mor och Dottera


Anna fina bästa Morris med Flis.


Jolinne och jag härjade runt lite tillsammans.


Det enda jag kan säga om denna bild är att den kommer pryda Flisans studentskylt. Så jävla klockren!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha! sista bilden!!!:D

2011-06-09 @ 23:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0