Torsdag

Vad dagarna kan bli lite halvt förstörda när man går upp vid 12 -1. Men man är så illa tvungen är en liten Flis bestämt sig för att inte sova på nätterna. Hoppas det går över snart. Idag ställde jag klockan på 10, bara för att försöka ändra lite rutiner. Trött är jag och pigg är Flis. Funderar på hur normalt det är att ha större sömnbehov än en fyramånaders...? Hon är inte långt ifrån att krypa nu. Hon ställer sig på knän och händer hela tiden, för att sedan stå kvar där några sekunder. Faller sedan pladask ner men ett glatt tjut. Väldigt charmigt att se på, men inatt, när jag hittade henne i den positionen klockan halv 3 tyckte jag inte det var lika charmigt. När jag kollar på henne och skrattar så börjar hon asgarva och när jag kittlar henne kiknar hon. Det är så häftigt att se! Hon blir så verklig. En verklig Flisa.

Ni vet Bestemalen? Hon är en människa som är väldigt rolig och förgyller min vardag. Igår satt vi på en uteservering och hon skulle träffa ett ragg lite senare. Killen hon skulle träffa är sådär farligt snygg. För snygg för Bestemalen, tyckte Bestemalen. Jag tycker självfallet inte så, Bestemalen är ju en riktigt snygging! Men skämtsamt sa jag "Du måste ju byta kläder om du ska träffa honom" Bestemalen spärrade upp ögonen och nästan skrek "KLÄDER?! JAG MÅSTE BYTA UTSEENDE!" Haha. Hur det gick med ragget fick jag reda på klockan 02 inatt. Men det tänker jag inte skriva här. Det stannar mellan Bestemalen, den farligtsnygga, mig och Flis.

Nu ska vi flyga till skötbordet och byta blöjs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0