Sent

Nu har våra vänner gått. När de skulle bege sig sa Bestemalen till Flisan "Nu får du säga adjö till farbror Malin och faster Cilla" Jag tyckte det lät så kul så jag började skratta så högt att Flisan började gråta av rädsla. När de gått och det bara var jag, Flisan och Iphone4 kvar, kunde jag inte sluta skratta, bara låg på sängen och tjöt. Flisan stämde in med leenden och glada rop efter ett tag, när hon insett att mitt skratt inte var farligt. Jag, Flisan och Iphone4 låg och skrattade tillsammans. Vet inte vad vi skrattade åt så länge. Vi var väl lyckliga. Levnadsskratt brukar jag kalla det.

Efter levnadsskrattet tappade jag upp ett bad till mig, Flisan och Iphone4. Med en massa babyolja i (Huden blir len likt silke av babyolja, bästa grejen även för vuxna!) Vi badar nästan varje kväll. Meningen med det är att Flisan ska gå ner i varv och känna att det är kväll och snart dax för natt. Men det har jag totalt misslyckats med att få henne att förstå. Hon är helt galen i vattnet. gladskriker, sprattlar och tjoar så det står härliga till. Trots att hon inte går ner i varv vill jag inte sluta med kvällsbaden, för de är så mysiga. Förlåt att jag skriver det jämt, men fan vaaaaaaaaad jag älskar henne!

Nu har Flisan somnat och kvar är jag och Iphone4. Det är bara idag jag kommer skriva om Iphone4 som en familjemedlem, som ett välkommnande. Jag förstår den lite bättre nu och känner mig mer teknisk än någonsin. Det var faktiskt en ren inpulsgrej, det här med Iphone4, jag har aldrig velat ha en sån. Men idag när jag gick på stan gick jag förbi trebutiken och gick in där, bara sådär oplanerat. 10 minuter senare hade jag ett nytt abonemang, nytt nummer och en Iphone4 i en påse. Bra grej det!

Idag var jag och Flisan hemma hos Cajsa och hennes pojkvän Fedja. De ska få en liten bebispojk i Oktober! Nu har Flisan ännu en pojkvän. En ofödd liten kille som hon kan förälska sig i. Hon har ju redan bebisarna Noel, Jack, Theo, Rasmus och Edvin, men en till kan ju inte skada! Jag får ta ett snack med henne om det här med skriken och alla kissochbajsblöjor. De kanske inte blir kära i henne tillbaka om hon fortsätter så... Eller vad vet jag om vad bebisarpojkar går efter, de kanske gillar sådant.

Nu har jag skrivit klart för ikväll och ska joina Flisan i sängen. Godnatt önskar jag och Iphone4.

Kommentarer
Postat av: Jack

Flis! Ska vi hooka nån dag? Du kan väl lära mig rulla runt?!

Knorr/Jack

2011-06-15 @ 10:51:02
Postat av: Flis

Hej Jacksötis! Det kan vi! Jag ska lära allt lära dig =) Jag ringer dig <3 /Flis

2011-06-15 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0