Söndagspunkter

- Bestemalen fyllde 21 idag. Jag hade glömt min present hemma så jag gav henne att hon äger 0,000001 av Flisan.

- Varje gång jag ser en människa som snusar vill jag tejpa igen tuttarna och aldrig mer amma. Jag saknar det så! Jag hatar nikotinfritt snus. Varför kan inte snus vara bra för bröstmjölk?

- Flisan rullade två varv idag. Jag funderar på att skicka in henne till Guinness rekordbok.

- Jag vill flytta jättejättejättejättegärna. Innan Oktober ska vi vara ute ur denna lägenhet. Vi behöver större! Och billigare...

- Igår spelade jag duktig och bakade kladdkaka till mina föräldrar och min lillebror. Alla åt en tugga, ljög och sa att det var gott men att de inte var så sugna.

- Bestemalen lurade mig att hon skickat in mig till ensam mamma söker. Jag slog henne tills hon erkände att hon skojade.

- Hallomiost är en gudagåva. Det finaste som finns på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0