Snart så

Känns så tråkigt att inte blogga. Finns så mycket jag kommer på och vill skriva hela tiden. Men, har datorn börjat ryka så kan man inte blogga. Jag har heller ingen riktig lust att åka iväg och låna folks datorer dagarna i ända, det förstår ni va? Min nya dator dröjer med leveransen något rejält, men jag hoppas ha den innan tisdag. Nu är i alla fall jag och Flisan i Göteborg några dagar, underbart det. När vi åkte hit gick vi på fel tåg och fick sitta tre timmar extra för att komma fram,  mindre underbart det. Skyller det på Flisan. Hon är tre månader imorgon, då ska man kunna säga åt sin mamma att gå på rätt tåg.
Snart så, kommer datorn! Ska bli så kul med en bra fungerande, som inte luktar bränt och stänger av sig varannan kvart. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0