Samtal

Samtal med Flisan mellan två blöjbyten

Jag - Sådär gumman, nu får du lufta rumpan lite
Flisan - Det var ju vänligt
Jag - Ja, du blir ju så röd annars
Flisan - Du kan bli röd
Jag - Jaja, sura då
Flisan - Du mamma, kan jag få en ny skallra? Jag tycker den jag har nu är så ful, och slemmig. Jag har sugit för mycket på den.
Jag - Jo, det kan du väl få. Vad vill du ha för motiv då?
Flisan - En Hardrock!
Jag - Vadå Hardrock?
Flisan - Nåt coolt, fattar du?
Jag - Ja, vi får väl se vad babyproffsen har att erbjuda.
Flisan - Åh, jag avskyr babyproffsen. Det är SÅ 2010.
Jag - Men du! Du levde ju inte ens då!
Flisan - Nänä, men jag vill i alla fall ha en ny skallra och den ska vara cool och torka snabbt så jag slipper få gammalt dregel på den när jag leker.
Jag - Du kräver ganska mycket för att vara 3,5 månader... Kom så får du en kram lilla tokunge.
Flisar - Haha kolla nu då! Haha nu kissar jag på dig!
Jag - Suck. Det där var väl onödigt?
Flisan - Du, det var väldigt nödvändigt. Mammor ska få kiss på sig!
Jag - Jaja, jag älskar dig ändå.
Flisan - Haha nu kissar jag igen. PÅ DIG!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag älskar era samtal med varandra. Skrattar nästan lika mycket varje gång :). go sisters

2011-06-22 @ 09:48:57
URL: http://ihuvudetpasara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0