Innedag.

Det må vara fint väder ute idag, men jag vill bara stanna inne, och det ska jag göra! Hela dagen har endast bestått av STORSTÄDNING men nu är det äntligen fint här. Vid halv fem ska Flisan umgås med sin pappa och i vanliga fall då brukar jag gå på stan, träna eller åka hem till någon kompis. Inte idag. Jag ska bara ligga inne och kolla på avsnitt efter avsnitt av en serie som jag gillar. Jag kan tyvärr inte skriva vilken det är för jag skäms för mycket över att jag gillar den.

Jag vaknar alltid upp och känner ungefär vilken typ av dag det kommer bli. Utedag, gladdag, känslodag osv. Inte ofta blir det innedag, men idag blev det så. Ingen dålig dag alls, jag är både glad och mår bra. Bara en helt vanlig innedag, så är det och så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0