Första gången

Imorgon är det en speciell dag både för mig och Flis. Det är första natten vi ska vara ifrån varandra. Hon ska sova hos Erling. Och jag ska gå ut på krogen för första gången sen oktober förra året, för att fira att Bestemalen har levt i 21 år. Att Flisan kommer att ha skoj och kul, det råder det inga tvivel om. Men, jag tänker lite på mina bröst... de börjar rinna om de inte blivit "utsugna" på två timmar. Känner mig inte sådär jättetaggad på att ta med en bröstpump till krogen. Bestemalen tyckte att jag kunde gå fram till någon snubbe, knacka honom på axeln och fråga om han gillade att suga på bröst och sen lura honom till amning. Bestemalens förslag ska ej följas, don't worry. Jag får väl låsa in mig på toa varannan timma och spruta ut helt enkelt. Jag kommer känna mig väldigt atraktiv...not. Haha! Eller så struntar jag i rinnandet och låter Satin bli bröstmjölksfyllt. Ska skriva till de som jobbar där att bunkra upp med många golvmoppar! Just incase.

I två dagar nu har Flisan haft en drakdräkt på sig. Folk har vänt sig om på stan idag, kollat på henne i min famn och pekat. Först trodde jag att de misstänkte att jag gick och bar på en riktigt drakunge, hon låter ju lite som en sådan också. Sen förstod jag att folk tyckte hon var så söt. Det tycker jag med. Jag har aldrig sett något så sött som min lilla drakflisa. Ska lägga ut en bild på det inom kort.

Nu ska vi ha en riktigt gokväll. Äta god mat, kolla på min hemliga serie och mysa. Kanske spruta lite drakeld också. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0