Sånger

Felicia har några stycken favoritsånger. Detta måste jag gå och sjunga mest hela dagarna:

1 - Felicia kycklig, mästare i cykling. Felicia kyckling, hon vet vad hon gör. Felicia kyckling mästare i cykling, hon vet vad hon gör när hon är ute och kör.

2 - Felicia drottning, mästare i brottning. Felicia drottning. Hon fajtas och kör. Felicia drottning, mästare i brottning, hon vet vad hon gör när hon fajtas och kör.

3 - HEJA FLISAN HEJA FLISAN HEJA FLISAN HEJA FLISAN

4 - Nu ska du höra nånting som jag vill tala om, jag såg en sötnos nu så det var Flisan som kom. Mammas lilla Flisa mammas lilla Flisa. Henne tycker jag så väldigt mycket om.

5 - Jag haver slösat bort mitt enda liv, på snus och kvinnfolk och travet. Och spriten har jag jag haft som tidsfördriv och ont i skallen fick jag av'et. Jag tror jag lämnar bort min arma själ till pastor Ström i kapellet. Och om han sköter om den riktigt väl, så får han gumman min istället.

Och innan hon ska sova måste jag sjunga "Vad det är bra att jag har dig" från Nils Karlsson pyssling. Byter jag sång blir det "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" Hon är rolii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0