Samtal

Samtal mellan mig och Bestemalen, och lite Flisan.

Bestemalen - Du, jag kom på en sjukt rolig grej! Kan inte du gå hem med en kille från krogen och inte säga att du ammar. Sen när ni ligger så tar du kort på hans min när han märker att det börjar rinna mjölk.
Jag - Men du! Det tänker jag inte göra, haha!
Bestemalen - Jag har en annan idé också. Du kan gå fram till någon på krogen med raggningsrepliken "Vill du bli ammad?" HAHAHA!
Flisan - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag - Nej, det tänker jag inte göra heller.
Bestemalen - Ska du bli såndär tråkig jävel nu när du blivit mamma?
Jag - Nej, men sen när är det KUL att fråga om man ska amma folk?
Bestemalen - Okej, vi säger såhär. Om du går fram till någon på krogen i sommar och frågar om den vill bli ammad, så får du tusen jävla spänn av mig!
Flisan - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag - Okej, handshake. Tusen spänn!

Så, ja. Någon gång i sommar tänkte jag gå ut på krogen första gången sen Flis kom. Då ska jag alltså fråga någon om den vill bli ammad. Det känns ju väldigt normalt. Men vad gör man inte för tusen jävla spänn? Ska också fundera över min vänskap med Bestemalen, kanske är den inte sund?


Kommentarer
Postat av: Olivia

ni är galna!!! haha

2011-04-09 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0