Måndag i Sörbyängen

Oj, här var det tomt med inlägg. Jag skyller på solen. Nu är min familj hemma igen och vi har hängt hos dom även idag. Mamma ropar hela tiden "Kolla på Felicia" och "AAAAH Shit ni måste se Felicia nu" Jag blir irriterad och säger att jag umgås med Felicia dygnet runt och vet att hon kan lipa, le och röra på kroppen. Jag har solat och blivit röd i ansiktet. Pappa sa att jag såg ut som en tant, schyst. Har tvingat mamma att laga köttfärssås ikväll, hon gör världens godaste. Bjudit in Erling till maten har jag också gjort. Det var inte av vänlighet utan för att det är hans tur att byta blöja, kör stenhårt på den metoden som de gör i Solsidan.

Min lägenhet ska hyras ut i sommar! Är det någon av er läsare som är sugna på att hyra den? Anledningen är att jag vill spara föräldrardagar och tänkte bo i huset en eller två månader. Så, intresserade? Skicka mail till [email protected], braa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0