Lite onsdag sådär

Idag på stan träffade jag Cilla, samtidigt som jag pratade med Bestemalen i handsfree. Jag gav den ena luren till Cilla och så pratade vi alla tre. Det jag och Cilla inte gjorde var att stå mot varandra utan vi stod bredvid varandra och kollade rakt fram. Så pratade vi och Mmm:ade samtidigt om Bestemalen sa något. Några tjejer gick förbi och en av de frågade sina kompisar "Alltså vadfan gör dom?" Då insåg vi hur fult det måste sett ut så vi lade på och kollade på kläder tillsammans. Jag har så jävla lite kläder just nu. Jag byter mellan tre plagg och till det har jag sandaler, haha. Gravidkläderna är för stora och mina kläder innan graviditeten kommer jag nog inte i än på några månader. Samtidigt känns det onödigt att köpa nya kläder när jag vet att jag går ner i vikt. Jag har gått ner 20 kg sen förlossnigen, utan att ha gjort någonting alls, det har bara runnit av helt enkelt. Det är ganska mycket kvar eftersom jag steg jättemycket i vikt men klädproblemet kvarstår. Jag försökte mig på att klippa sönder Petters kläder så att det skulle bli lite mer amningsvänliga men det blev ytterst fult.  Nej fan, det finns viktigare saker att tänka på men det är inte ofta jag går och funderar på kläder, så döm mig inte för ytligt skrivande. Oj vad jag pladdrar. En sak till, jag har STORSTÄDAT idag. Förut låg det bajs och kiss över hela lägenheten, jag använder ju inte blöja på Felicia. Tycker att blöjor är fel. Nej där skoja jag allt, men alla papper, kuddar, kartonger, filtar, godispapper, bebiskläder och hårspännen är uppplockade och det tog tre timmar. Nu blir det fram med tutten till min lilla filur som är friskare idag! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0