Lite bilder


Om man har en morsa som skrattar nästan lite för mycket, är det väl inte så konstigt att man börjar le ioch skratta nästan lite för tidigt?


Förvånad dotter med svarta kaninöron och trött mamma som försöker se pigg och taggad ut.

Godnatt denna tisdagskväll. Jag håller alla mina tummar och tår för att det ska bli lite sömn inatt. Yes, gonatt!

En grej till! För att ni inte ska tro att jag är helt från vettet så får jag tala om att jag inte satt på Flisan kaninöron. Det är mina örhängen ni ser på bilden.

Kommentarer
Postat av: Jossie

Vilka härliga kort :D

2011-04-06 @ 21:05:50
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Emma

toppfina foton!

2011-04-07 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0