Hus

Denna vecka är mamma, pappa, Petter och Anna i Spanien. De åkte i morse. Det innebär att huset står tomt och det är ju perfekt för mig som hatar mina grannar. Jag tog med väska och bebis och flyttade in imorse. Här ska vi nu bo en vecka tills de kommer tillbaka. Nu kan jag gå runt och låtsas att jag bor här själv, att jag är en rik mamma som minsann byggt denna hus själv, ni vet, det som Flisan krävde.

Idag har jag inte gått utanför dörren trots fint väder. Har legat på soffan och kollat på tv, haft Flisans farmor på besök och bara ätit kexchoklad. Bra mat! "Passa på nu och ät couscous och sånt som du aldrig har hemma hos dig" sa mamma som vet att jag bara äter pasta med köttbullar och ibland falukorv i vanliga fall. Får se hur det blir med den saken.

Nej nu blir det inget längre inlägg. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0