Förra veckan i bilder


Gick ut till Naturens hus med Bestemalen och Ahola. De drack kaffe och jag vatten. Vi pratade om politik, framtid och att det är sjukt att Felicia är lika mycket medborgare som någon annan, hon som är så liten liksom!


Varit på Café med Bestemalen och Flisan. Bestemalen kastade sig framåt och skrek "TA KORT PÅ MIG NÄR JAG LÅTSASPRATAR I TELEFON!" Flisan höjde på ögonbrynen och suckade åt henne, "Men är du tönt eller?" sa hon.


Debatterat med Flisan om mammors rätt till sömn. Hon höll inte med mina argument.


Varit på Stallycktan med Bestemalen och Cilla. De har opererat in något gult i munnen, så de ska se brunare ut på kroppen. Sjuk grej. Nej jag skoja, det är apelsiner de har stoppat in. Tänk så tokiga dom är!


Jeg på Stallycktan


Firat påsk med Flisan. Vi var sugna på svartvitt så det blev svartvitt.


Haft många skrikkalas med Flisan. Nu kanske ni tycker jag är en dålig mamma som tar kort på sin skrikande dotter, istället för att trösta'na. För att försvara mig så får jag lov att berätta att jag sjöng "Felicia Kyckling" samtidigt, the one and only way att trösta henne.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte roligt med såna här inlägg!! :) Söt bilderna!

2011-04-26 @ 08:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0