Dålig i år

Jag har varit dålig idag. Första april-dålig alltså. Ingen jävel har gått på mina lur och själv har jag gått på många. Jag som till och med satt och skrev ned vad jag skulle lura folk igår, jag borde igenom några i alla fall. Så vad beror detta nu på? Sömnbrist möjligen. Eller så har jag blivit sämst helt enkelt. En dum och dålig dag detta, och nu sitter jag och har ont i hjärtat av att vara ifrån Felicia ett par timmar. Hon kommer igen om 20 minuter och då kanske livet blir känns bra igen.

Btw, skicka era nummer till mig! Har tappat alles!

Dålig bloggvecka detta har varit, nästa blir bättre! I och för sig är det ju bara fredag, tänkte att det var söndag av någon konstig anledning. Jaja, blir bättre nästa vecka i alla fall! Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha titta på det här! bara jag som garvar ihjäl mig?



http://www.youtube.com/watch?v=SzB6h8E-_T0

2011-04-02 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0