Bra dag!

Trots den jobbigaste natten hittills blev denna dag riktigt bra. Egentligen skulle jag lunchat på stan med en vän men jag fick ställa in för jag var så förbannat trött. Dock gick det inte att sova Erling kom till huset och jag hade lagat mat, blev riktigt gott. Vi kollade på Cornelis och sedan drog han hem till sig. Jag kände inte för att vara ensam så jag drog iväg ett sms till Max och frågade vad han gjorde. "Kom till John" skrev han så jag lade Flisan i vagnen och gick dit. Där fanns även Jakob, Anton och John såklart då. Vi hade trevligt och jag stannade tills Flisan började galltjuta. En bra dag helt enkelt! Nu börjar föregående natt göra sig påmind i mitt huvud. Har spränghuvudvärk och bedjar till min dotter att hon ska sova lite inatt.

Bjuder här på en bild med Flisan och hennes far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0