Allt gick snett

Ikväll har vi varit hos Flisans pappa en stund. Vi kom hem för en timma sedan och sen dess har allt gått snett. Först när vi kom innanför dörren gick jag in på toan och skulle snyta mig. Jag hade Flisan på axeln och självklart spottar hon ut nappen i toaletten. "Du får skylla dig själv" sa jag och stoppa in nappen igen. Nej, det gjorde jag såklart inte. Sen skulle jag värma vatten. Efter en kvart började det lukta bränt i hela lägenheten. Går dit, nehe vattnet var inte varmt utan jag hade satt på fel platta. Värmde helvetesvattnet i micron istället, men för länge så det skvimpar över mjölk i hela skitmicron. Samtidigt börjar Flisan gallskrika och grannarna sätter på hög musik. Tog 10 djupa andetag, går och ammar. Efter några minuter hörs ett brak från hallen och jag var säker på att en inbrottstjyv har ramlat ur städskåpet. Jag är så säker att jag accepterade att vår sista stund är kommen. FYFAN vad rädd jag blev. Inbrottstjyven visade sig vara en hink, en boll och en stol som ramlat ut. Vi överlevde alltså.

Ja oja vilken jobbig timma. Men nu ligger min hängiga lilla bebis helt utslagen i min famn och andas tungt. Hatar verkligen att hon är förskylld. Det borde vara förbjudet för bebisar att vara det. Nu säger jag godnatt för denna kväll - GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är inte du och felicias pappa tillsammans längre?

2011-04-13 @ 00:29:05
Postat av: Johanna

Längre? Vi har aldrig varit tillsammans.

2011-04-13 @ 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0