Äckligt

Jag har inte sovit och inte storstädat. De två nödvändigaste sakerna gick alltså bort, suck. Jag har däremot ätit och efter det skulle jag borsta tänderna - något som jag ofta glömmer sedan Flisan föddes. Under tandborstningen skedde en mindre rolig insident för mig.  Jag borstade med hudkräm. (Observera ordvitsen, insiDENT - tänder, hohoho) Det var en fruktansvärd upplevelse och jag spottade och fräste i flera minuter. BLÄ! Nu frågar jag mig själv om orsaken till detta. Var det så länge sen jag borstade tänderna att jag glömt hur tandkrämstuben ser ut? Eller, är jag så trött att jag glömt hur tandkrämstuben ser ut? Får väl ursäkta lite med att både tandkrämen och hudlotionen kommer från apoteket och har ett likadant apoteksmärke på sig. I alla fall, äcklig grej som jag hoppas ni slipper vara med om i era liv.

Snart ska jag springa iväg och hämta bebisen. Get my baby, liksom. Bra grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0