AAAAAAAAARG!

Idag på bussen hem blev jag så in i norden förbannad! Det liksom rök ur öronen på mig. Ska berätta. Jag hade ställt Flisans vagn vid vagndelen i bussen. Vid de uppfällbarastolarna stolarna (där egentligen ägande av barnvagnarna eller folk med rulatorer ska sitta) hade en man i 50års åldern satt sig. Utan varken barnvagn eller rulator. Han satt alltså precis över Felicia, nära! Eftersom han inte gjorde någon ansats att resa sig för att ge mig plats vid barnvagnen satte jag mig vid fyrsitsarna ene bit ifrån. Bussen kör iväg och då börjar mannen hosta. Äcklig slemhosta. Tror ni han höll för armen? NEJ! Djup jävla hosta rakt på Flisan. Nyser, håller inte för armen. Hostar igen, ännu mer. "MEN FÖR I HELVETE" sa jag högt och reste mig, "Du kan väl inte hosta på henne, tänk för fan!" fortsatte jag irriterat. Jag lyfte upp henne ur vagnen och så fick hon sitta i mitt knä. Mannen bara stirrade. (Det var ingen fullgubbe eller så, utan han såg ut som vem som helst) Jag vettefan vad som hände i mig där, jag är inte den som svär åt folk. Men jag blev så JÄVLA arg. Bebisar kan dö av infektioner och det är inte alls bra för dom att få massa baciller på sig. Självklart fattar jag att det finns baciller överallt och att man inte kan förbjuda folk från att hosta. men man behöver INTE hosta PÅ en BEBIS. Jävla jävla jävla idiot. Jag ville verkligen sparka honom hårt.


Kommentarer
Postat av: Jossie

Ja, usch det är verkligen inte roligt att åka buss med de små :/ Modig du var som ändå sa till honom på skarpen, det hade jag aldrig vågat :P

2011-04-20 @ 09:27:07
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0