Vi har det kult

Nu när jag blivit såpass gravid att det känns konstigt att gå på krogen och såpass gravid att jag är för tjock att komma ut ifrån ytterdörren, spenderar jag mycket tid tillsammans med min lillebror och hans tjej Anna Morris. Hon är cool. Jag har börjat hänga med dom så mycket att jag snart får skicka iväg relationstatusförfrågan på facebook till de båda. Ikväll har vi snackat skit om en person. Det ska man inte göra men denna person har en gång skrikit ut sitt hat mot både mig och Petter, så vi skiter i att skitsnack är skit, i detta fall. Såhär lät det.

Petter - Han är Sverigedemokrat, tror jag.
Anna - Han har så stora öron att han kan flyga med dom.
Jag - Han kan fan ligga med mustaschen, den är så styv.
Petter - Han låter som en igelkott när han pratar
Anna - Har ni sperma kring munnen?
Jag - Va?
Petter - Va?
Anna - Ja, ni är ju alldeles vita
Petter - Men det är ju idomin, för torra läppar!
Jag - Nej, vi har en burk sperma här i huset som vi kletar på lite varstans.
Anna - Det gör säkert Sverigedemokraten med ligger med mustaschen
Jag - Haha!
Petter - Ska vi prata om något annat?
Anna - Ja
Jag - Ja

Sen börjar vi prata om en rolig kvinna på debatt och hur underbart fantastiskt söt rolig otrolig och jävla rolig Ha de så kult-videon är. Jag vill adoptera honom. Petter och Anna vill också det. Jag tror att jag har större chans eftersom han då skulle få ett syskon och leka med. Petter och Anna tror att de har större chans, för att de inte är lika tjocka som mig. ALLTID SKA MAN FÖRLORA!!  Alla kan säga "DU ÄR FÖR TJOCK" till mig och vinna. Den slår allt. Jaja, här är videon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0