Kolla kolla

Kvällen är lugn med doftljus och Nationalteatern i min nya cdspelare. Jag ont i kroppen. Det börjar kännas lite tungt i kroppen. Sorgligt med sant. Jag har gått upp 189 kg nu. Eller, 6. Men det känns som 189.

Petter kom in för en stund sedan och sa "Va, den låten du lyssnar på nu trodde jag att jag hade gjort själv, FAN" Jag skrattade och sa "Men jag har ju lyssnat på den sedan jag var 15 typ, hur kan du inte ha hört den?" Petter svarar "Vet inte, men nu är jag helt knäckt över att jag inte är upphovsman, livet är skit"

Det var denna han sörjde över. Och visst skulle man vilja ha skrivit denna ja!
Nationalteatern - Kolla Kolla


Det känns lite tomt i huvudet på saker att skriva om. Jag är trött och asIwrote, har ont i kroppen. Petter ska visa mig hur man står på huvudet utan att hålla i händerna. Jag har sagt att han får 600 spänn om han klarar en minut. Hoppas att han misslyckas, för jag har fanimig inte ens en hundring. Yes. Hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0