Roundhouse-tösen

Inatt spakade Tösen på riktigt för första gången. Jag var inte alls beredd och skulle precis somna. Var emellan vaken och sovande. Hade helt glömt bort allt som hade med graviditet att göra när plötsligt BONK. Jag hoppar upp som en guttaperkaboll och dansar segerdans. Woho! The Baby can kick. Roundhouse-tösen. KickAss-girl.

Här är hon förresten


Efter den bilden togs har hon växt en del. Och när hon växer, växer även jag. Dock är jag inte lika cool som henne. Och jag kan inte göra Roundhouse kick heller. Hon är oövervinnerlig. She makes me fat.


Nu ska jag och tösen dansa Riverdance. Hej!

Kommentarer
Postat av: MammaW

Underbart <3

2010-10-09 @ 12:37:01
Postat av: Klara

Helt fantastiskt. Dessutom tycker jag att du är fin som tjockis.

2010-10-09 @ 12:56:19
URL: http://klarawiren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vad bra! Det är lite mysigt faktiskt =) Att vara tjockis alltså

2010-10-09 @ 19:03:29
Postat av: Fanny

Åh sicken fin bild!

Jag var i fredags på usö och fick ultraljudsbilder på min bebeis=) Fast jag är ju bara i v 14 nu, men man kunde fortfarande se huvudet med näsa och så=) Så vackert!

Jag läste också att du ska flytta hit till väster! Då kanske våra bebisar går på samma dagis så småningom:D Du är ca 2 månader före mig tror jag så det är skönt att läsa din blogg!

Men tänk dig när du är ännu tjockare jollan! Då kommer du ha magen som köksbord det kommer alla fall jag:D

2010-10-11 @ 11:04:46
URL: http://fsomisamson.blogg.se/
Postat av: Johanna

MEN GUD FANNY! Ska du ha barn!? Det visste inte jag! Fan vad kul! Jag blir så glaaad! Kuuuul! Vi ses och fikar någon dag!

2010-10-11 @ 16:46:31
Postat av: Mimmi

Hahaha... bob ska fika igen

2010-10-11 @ 18:13:25
Postat av: Fanny

Jaa:D JA absolut! Du kan ju lära mig om vad som händer sedan haha:D Just nu har jag mycket med plugget, jag skjuter upp allt!:O=( Men när ska du flytta hit till väster:D? Vi får ta en graviddag tillsammans någon gång!:D

2010-10-11 @ 20:16:38
URL: http://fsomisamson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Men sicken liten goding!

2010-10-19 @ 01:15:52
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0